Opis teleporady lekarskiej
Przed telekonsultacją prosimy przygotować i przesłać mailem skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających zażywanie danych leków np.
- karta informacyjna od lekarza specjalisty,
- wypis ze szpitala,
- wyniki konsultacji itp.
Adres mailowy oraz wymagany temat listu będzie podany w mailu potwierdzającym to zamówienie.
W trakcie telekonsultacji podane zostaną kody wypisanych e-recept.
Telekonsultacja przedłużenia leków przyjmowanych na stałe realizowana jest w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Medycznej.
Na usługę przedłużenia leków można się zgłaszać codziennie od 10.00-22.00,
ale połączenia lekarzy będą realizowanie nie później niż 48 godzin po opłaceniu teleporady, w godzinach:
- w dni powszednie w godzinach 1800 – 2200,
- w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy w godzinach od 1000 – 2200.
W przypadku braku potwierdzenia zażywania danych leków prosimy umawiać się na teleporadę Nocna i Świąteczna Opieka Medyczna.
Lekarz ma prawo odmówić wystawienia recepty jeżeli stwierdzi bezzasadność wypisania określonego leku, bądź nie będzie wystarczających dokumentów potwierdzających rozpoznanie czy jego zażywanie.
Prosimy zapoznać się z zasadami zamawiania i realizacji teleporad.