Zasady zamawiania i realizacji teleporad lekarskich -kopia

Bardzo prosimy o uważne przeczytanie procedury przez złożeniem zamówienia.

.

  • jeśli przed złożeniem zamówienia umówiłeś już wstępnie termin teleporady, to po zapłacie potwierdź ją telefonicznie
  • jeśli nie umówiłeś jeszcze terminu teleporady, to po zapłacie uzgodnij ją telefonicznie

..

  • z teleporad może skorzystać każdy Pacjent, z dowolnego miejsca, z dowolną historią leczenia, także bez przynależności do Przychodni PMR
  • teleporady mają charakter prywatnych usług medycznych realizowanych w formie porad online, nie są refundowane przez NFZ
  • teleporady zamawiać i opłacać można przez całą dobę, ale Recepcja działa w godzinach … a połączenia lekarzy realizowanie są w godzinach …
  • Nie używaj teleporad w nagłych przypadkach. W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia natychmiast zadzwoń pod numer 112.
  • zachęcamy do zamawiania teleporad jako zarejestrowany użytkownik, dzięki czemu masz dostęp do historii zamówień, obserwowania status płatności itp.
  • w kontakcie z rejestracją podaj zawsze numer zamówienia
  • przed zapłatą podaj w formularzu swój numer telefonu, możesz też podać Twój identyfikator Skype
  • podanie numeru PESEL oraz danych teleadresowych jest obowiązkowe, umożliwia przegotowanie teleporady oraz dokumentacji medycznej
  • Twoje dane są bezpieczne. Informacjei dane które przekazujesz nie są nikomu udostępniane, chronione są tajemnicą lekarską
  • dostępność usługi w określonym dniu i godzinie uzależniona jest od wolnych terminów, jakkolwiek często teleporada dostępna jest „od ręki” zaraz po wykonaniu płatności
  • zamówienie można zrealizować w terminie do 2 miesięcy od daty zapłaty
  • teleporadę inicjuje lekarz
  • numer telefonu (lub Skype) z którego będzie wykonywane połączenie uzyskasz w rejestracji
  • prosimy nie inicjować połączeń z tymi kontaktami, połączenia nie będą odbierane – to lekarz nawiąże kontakt
  • w ustalonym terminie lekarz skontaktuje się w wybranej formie, aby wykonać teleporadę
  • lekarz będzie próbował połączyć się 3-krotnie, po nieudanych próbach zostanie wysłany SMS na telefon komórkowy lub informacja na Skype
  • jeśli połączenie zostanie przerwane lekarz także będzie 3-krotnie ponawiał próbę kontaktu
  • w przypadku kontaktu telefonicznego lekarz może dzwonić z numeru zastrzeżonego
  • lekarz będzie kontaktować się tylko na polskie numery telefony stacjonarne lub komórkowe
  • staramy się kontaktować punktualnie, ale godzina połączenia może ulec nieznacznemu opóźnieniu lub przyśpieszenie, w zależności od sytuacji
  • w czasie teleporady lekarz zobowiązany jest do potwierdzenia Twojej tożsamości
  • połączenie oraz chat będą rejestrowane – składając zamówienie wyrażasz na to zgodę
  • kiedy i jak wysłać wyniki badań itp ?
  • kontakt mailowy przyjmowany będzie tylko przed i w trakcie udzielania porady, chyba że będzie to ustalone z lekarzem
  • zamawiając usługę nie płacisz żadnego stałego abonamentu.
  • płatność za poradę podawana jest według cennika wybranego lekarza, serwis teleporadynet nie dolicza żadnych opłat
  • podczas teleporady lekarz zrealizuje wszelkie usługi, które można wykonać zdalnie, niemniej w trakcie wywiadu lekarskiego może się okazać, że do ostatecznej diagnozy i dobrania leczenia niezbędna będzie wizyta stacjonarna
  • lekarz ma w większości przypadków wgląd w wyniki badań i konsultacji zrealizowanych w Przychodniach PMR
  • w przypadku występowania dolegliwości których wskazane jest obejrzenie sugerujemy kontakt poprzez Skype z urządzenia z kamerą o dobrej rozdzielczości
  • na początku połączenia od lekarza Pacjent usłyszy automatyczny komunikat z informacją o połączeniu (to dla placówek z centralą telefoniczną)
  • aby uzyskać fakturę za udzieloną poradę prosimy koniecznie wpisać dane do faktury i poinformować o tym fakcie przy ustalaniu terminu wizyty
  • lekarz może przerwać teleporadę, jeśli ma do czynienia z zachowaniem Pacjenta naruszającym normy powszechnie obowiązującego prawa

  • co jeśli Pacjent nie odbierze telefonu od lekarza ? czy jest zwrot lub nowy termin w ramach opłaty?
  • co w przypadku problemów technicznych w trakcie rozmowy ?
  • kiedy zwrot należności?
  • czy podawać „Podmiot odpowiedzialny” ?



Hasełka:

  • porada telefoniczna to te same korzyści, co wizyta w placówce
  • bezpieczeństwo i komfort
  • wybierasz dogodny termin porady
  • teleporady to oszczędność czasu, który do tej pory tracony był na dojazd i oczekiwanie w przychodni
  • możesz otrzymać e-receptę, e-zwolnienie, e-skierowanie
  • wybierz termin, a lekarz zadzwoni do Ciebie
  • recepta online, e-recepta na telefon
  • Teleporady u specjalisty od 129 zł
  • szybka konsultacja, brak ukrytych kosztów, proste zamawianie
  • wygodna konsultacja z lekarzem przez czat, wideo lub telefon
  • teleporady pozwalają na połączenie z lekarzem telefonicznie lub Skype i uzyskanie konsultacji bez wychodzenia z domu
  • jak to działa? opis w kilku punktach
  • teleporada medyczna jest obecnie najbezpieczniejszą formą kontaktu z lekarzem
  • 20 specjalistów online
  • możliwość przeprowadzenia konsultacji gdziekolwiek jesteś, bez potrzeby wizyty w gabinecie
  • wybierz specjalizację i zobacz dostępne wizyty
  • skorzystaj z konsultacji telemedycznej bez wychodzenia z domu
  • list: Konsultacje telemedyczne: Internista . Pediatra . Ginekolog . Dermatolog . Alergolog . Laryngolog
  • telekonsultacje rozwiązują Twoje problemy szybciej i wygodniej od wizyty w przychodni
  • 80% problemów zostaje rozwiązanych już w trakcie pierwszej konsultacji
  • bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu skontaktujesz się z lekarzem, który postawi diagnozę, wystawi e-receptę lub e-zwolnienie
  • skorzystaj z teleporady bez wychodzenia z domu w pięciu prostych krokach
  • Źle się czujesz? Masz objawy przeziębienia lub grypy?
    Jesteś zaniepokojony stanem swojego zdrowia, stale przyjmujesz leki, potrzebujesz recepty, chcesz skonsultować wyniki badań?



Typowe konsultacje: (jako menu) dla każdego krótko: objawy, przyczyny, porady:

  • przeziębienie, katar, gól gardła, gorączka
  • ból głowy, migrena
  • ból w klatce piersiowej
  • infekcje układu moczowego
  • bóle kostne
  • antykoncepcja awaryjna
  • problemy dermatologiczne
  • problemy ginekologiczne
  • alergia



Nie konsultujemy:

Przy przewlekłym złym samopoczuciu i gwałtownym pogarszaniu się stanu zdrowia zalecamy konsultację z lekarzem pierwszego kontaktu w placówce.

Pacjentom z chorobami przewlekłymi może nie wystarczyć konsultacja online, gdyż lekarz nie zna całej historii choroby oraz pacjenta. Otrzymana porada może być tylko rozwiązaniem tymczasowym i wymagać konsultacji w placówce albo z lekarzem prowadzącym.



W ramach konsultacji telefonicznej lekarz:

  • odbiera i analizuje dokumentację medyczną
  • przeprowadza wywiad
  • stawia rozpoznanie
  • udziela porad i zaleceń
  • przepisuje leki
  • wystawia e-recepty

w razie potrzeby lekarz:

  • wystawia e-zwolnienia
  • kieruje na badania lub konsultacje
  • odpowiada mailem na dodatkowe pytanie w ciągu 24h od konsultacji
  • przesyła na życzenie dokumentacje medyczną teleporady

osobne usługi:

  • diagnostyka badań obrazowych lub laboratoryjnych
  • badania medycyny pracy
  • pakiet teleporad
  • abonamenty rodzinnej opieki medycznej



dla każdego lekarza opis co leczy np.

Kiedy należy umówić się na teleporadę do endokrynologa?

  • cierpisz na choroby tarczycy, nadnerczy, przytarczyc, przysadki mózgowej, 
  • ciągle jest Ci zimno, jesteś osłabiony, wypadają Ci włosy i nie możesz stracić na wadze,
  • potrzebujesz recepty na leki, które stale przyjmujesz,
  • chcesz skonsultować wyniki badań.

Lekarz pulmonolog leczy m.in. gruźlicę, POChP – przewlekłą obturacyjną chorobę płuc, mukowiscydozę, zapalenie płuc, oskrzeli, odmę opłucnową, pylicę płuc, sarkoidozę.

Alergolog jest lekarzem specjalistą zajmującym się rozpoznawaniem i leczeniem nieprawidłowych, gwałtownych lub nadmiernych reakcji organizmu na czynnik uczulający zwany alergenem, który prowadzi do pobudzenia układu immunologicznego ustroju lub wywołuje odpowiedź ustroju bez angażowania układu odpornościowego.
Najczęściej leczy problemy alergologiczne takie jak: astma, nieżyt nosa, zapalenie spojówek, pokrzywka, nadwrażliwość na pokarmy, leki, uczulenia.




Pytania i odpowiedzi

Podobnie jak na:

www.e-konsultacja.pl/FAQ

www.edoktor24.pl/bezpieczenstwo